Prehranjevalne navade, zaradi katerih nabirate trebušno maščobo

22. feb. 2024, ob 12.06
Posodobljeno pred 1 mesecem
28
110 SEK

Maščoba na predelu trebuha je ena najbolj trdovratnih maščob, ki se je zelo težko znebimo, ko enkrat nastane. Pomembna je trdna samodisciplina, posluževanje zdrave prehrane, gibanja in izvajanja vaj, ki so ključne za ta del telesa. Nujno se morate izogibati tudi vsem škodljivim navadam, ki so ponavadi glavni krivec za nastanek slavne trebušne maščobe. V nadaljevanju izvedite, katere navade so to.

Kako znižati holesterol?

Prehranjevanje ob televiziji

Prehranjevanje je aktivnost, za katero bi si morali vzeti čas in ji posvetiti pozornost. Deljena pozornost lahko hitro uniči prehranjevalne navade in jih spremeni v nezdrave. Če je vaša pozornost med jedjo razpršena, je zelo možno, da boste zaužili večje porcije, pridobili odvečne kilograme in po obroku ne boste čutili tistega občutka zadovoljstva, ki bi vam ga moral dati uravnoteženi hranilni obrok. Ustavite se, vzemite si čas zase in tistih nekaj minut obroka posvetite samo prehranjevanju. Uživajte v vsakem grižljaju in razmišljajte o tem, kaj dajete vase.

Pretirano uživanje alkohola

Nekatere alkoholne pijače so zelo kalorične. Če jih uživate redno in v velikih količinah, lahko v svoje telo nehote vnesete preveč kalorij. Pretiravanje z alkoholom povzroča nabiranje trebušne maščobe in napihnjenost, še zlasti uživanje piva slovi po »pivskem trebuhu«, ki si ga zagotovo ne želite.

Slaba hidracija

Dehidracija telesa se pogosto zmotno zamenja za občutek lakote. Našemu telesu nekaj manjka in namesto, da bi posegli po kozarcu vode, posežemo po hrani. Poskusite vzdrževati ustrezno hidracijo, saj to ugodno vpliva tako na prebavo kot tudi izločanje strupov in vzdrževanje normalne telesne teže.

To so kraji, kjer lahko opazujete najlepše sončne zahode na svetu
Sončni zahodi so ena tistih naravnih lepot, ki očarajo vsakogar. Ne glede na to, kolikokrat v življenju vidimo lep sončni zahod, ga je vedno prijetno videti in se ga nikoli ne naveličamo. Čarobn

Pretiravanje s sladkorjem in ogljikovimi hidrati

Paziti je treba tako na velikost porcije kot tudi na to, kaj je na krožniku. Obrok mora biti vedno uravnotežen, ogljikovi hidrati in sladkor naj bodo v manjšini. Če s takšnimi živili pretiravate, boste povečali kalorični vnos v telo in povzročili nabiranje maščobe na delih telesa, kjer si je niti slučajno ne želite – tudi okoli trebuha.

Izpuščanje obrokov

Če mislite, da si s tem delate uslugo, vam zagotovimo, da si je ne. Le dobro načrtovani in uravnoteženi obroki lahko rensično pripomorejo k zdravemu telesu in privlačni estetski podobi. Če obroke izpuščate, lahko kvečjemu pozvročite obraten učinek – nabiranje maščobe, večjo željo po nezdravih prigrizkih, prenajedanje in podobno.

Pripravil: naDlani.si, Foto: arhiv

28
110 SEK