• C Novo mesto
  • 20:15
  • Pon, 15.04.2024

Tisk na skodelice – kako poteka in kje naročiti?

Izvirnost in kreativnost sta dandanes vrlini, ki podjetje lahko izstrelita iz povprečja ter poskrbita za večjo prepoznavnost. K temu pripomore prodoren marketing s kreativnim promocijskim materialom, katerega se lahko uporablja tudi kot poslovna darila ob različnih priložnostih.

Iskanje izvirnih poslovnih daril, s katerimi bi na unikaten način izrazili hvaležnost in spoštovanje do strank ter zaposlenih, je lahko pravi izziv. Zato vam na tem mestu ponujamo kreativno rešitev, s katero boste navdušili svoje obdarjence!

Pustite svoj pečat na unikatno potiskani skodelici, ki bo služila kot uporabno in lepo darilo s piko na i – odražala bo vašo blagovno znamko.

Zakaj je izvirno poslovno darilo tudi dobra marketinška poteza, kakšna darila izbrati in več o tisku na skodelice razkrivamo v nadaljevanju.

Izvirna poslovna darila so odličen promocijski material

Čeprav naj bi poslovna darila izbirali zgolj z nameni hvaležnosti in izrazi spoštovanja do poslovnih partnerjev, pa v podjetniškem svetu ta lahko služijo tudi kot marketinško orodje, s katerim večamo prepoznavnost blagovne znamke.

Od beležk, koledarjev, pisal, trajnostnih izdelkov, pisarniških map, USB ključkov, oblačil – vsa ta darila so tudi promocijski material, saj nanje običajno dodamo tudi logotip podjetja.

Kako torej podjetje z izvirnimi poslovnimi darili krepi svojo marketinško strategijo?

Izpostavlja svojo blagovno znamko in veča njeno prepoznavnost

Ko podjetje podari promocijski material s svojim logotipom ali sloganom, ob tem prejemnik darila spozna blagovno znamko. Če je darilo uporabno, se bo redno pojavljalo (s tem pa tudi logotip podjetja) tako pred očmi prejemnika kot tudi drugih v njegovi bližini.

tisk

Tisk na skodelico.

Stalna izpostavljenost bo tako krepila zavedanje o blagovni znamki. Kot dober promocijski material, se lahko to darilo uporablja tudi na različnih dogodkih in tako ustvarja priložnosti za pogovor ter širjenje informacij o podjetju.

Ustvarja pozitiven vtis

Kakovostno in premišljeno izbrano poslovno darilo, ki služi tudi kot dober promocijski material, ustvarja pozitiven vtis o podjetju, saj s tem kaže, da svoje stranke ter zaposlene ceni.

Ta pozitiven odnos vpliva na percepcijo blagovne znamke ter tako pripomore k ustvarjanju pozitivnih asociacij in zvestobo strank.

Blagovno znamko ločuje od konkurence

Unikatni, inovativni in dobro zasnovani promocijski materiali lahko podjetju pomagajo pri uspešnem izstopanju iz konkurence.

Prisotnost blagovne znamke na darilu pripomore k temu, da podjetje postane bolj zapomnljivo in se izkaže kot edinstveno v očeh prejemnikov.

Kot smo že omenili na začetku, lahko s tiskom na skodelice ustvarite edinstvena in zelo uporabna poslovna darila.

Če vas zanima, kateri tip skodelic je za to najbolje uporabiti ter s kakšnimi napisi boste pustili vtis, berite dalje.

Skodelice s sporočilom – navdušite poslovne partnerje

  • Izbor skodelice

Za tisk na skodelice lahko izberete:

  • keramične skodelice različnega volumna,
  • keramične skodelice z dodatki (žlička),
  • emajlirane skodelice,
  • steklene skodelice,
  • keramične skodelice s plutovinastim ali bambusovim pokrovom/podstavkom.

 

  • Vrste tiska na skodelice

Za tisk na skodelice se uporabljata sublimacijski in transferni tisk.

Sublimacijski tisk je metoda, ki uporablja barve, občutljive na toploto, ki se ob visokih temperaturah spremenijo v plin. Ta se nato s pritiskom absorbira v površino skodelice.

tisk

Vrste tiska.

Ta tehnika omogoča tiskanje večbarvnih grafik in fotografij, cena pa je neodvisna glede na število barv v grafiki, saj gre za tisk po lestvici CMYK. Tovrstni način tiska na skodelice je primeren samo za skodelice z belo zunanjo površino in posebnim premazom za sublimacijo.

Transferni tisk na keramiko vključuje uporabo sitotiska, pri čemer se transferni papir najprej potiska in nato prilepi na skodelice. S pomočjo visokih temperatur se tisk preslika na skodelice.

Ta tehnika je priporočljiva za enobarvni do štiribarvni tisk na skodelice v večjih količinah (nad 100 kosov). Pri transfernem sitotisku se tiska vsaka barva posebej, kar vpliva tudi na ceno. Barve se tiskajo po Pantone lestvici, kar v primerjavi s sublimacijo zagotavlja večjo točnost odtenkov barv.

  • Ideje za tisk na skodelice

Boste natisnili zgolj logotip vaše blagovne znamke ali pa morda vaš moto in priljubljeno misel, ki jo vaše podjetje želi ponesti v svet? Pri tem imate povsem proste roke, dobro pa je, da ostanete v okviru identitete svoje blagovne znamke ter tega, kar želite, da v družbi predstavlja.

Izberete lahko:

  • logotip podjetja,
  • vaš slogan (na ta način skomunicirate ključno sporočilo vaše blagovne znamke)
  • produkt ali storitev (če želite promovirati določen izdelek ali storitev, lahko s tiskom na skodelico prikažete tudi sliko vašega izdelka ali kratko sporočilo, ki poudarja njegove prednosti)
  • socialna omrežja (če ste na socialnih omrežjih aktivno prisotni, na skodelico dodajte svoje uporabniško ime ali ikone priljubljenih platform. To bo spodbudilo interakcijo in povezovanje prek spleta)

Če želite izstopati, razmislite o unikatnem dizajnu, ki poudarja estetsko privlačnost ali posebne elemente vaše blagovne znamke. Tisk na skodelice vam omogoča raznolike možnosti, pomembno pa je, da izberete tisto, ki se ujema z identiteto vaše blagovne znamke. Pri tem se posvetujte tudi s strokovnjaki za oblikovanje, vašo marketinško ekipo ter strokovnjaki, ki tovrstni tisk nudijo.

V podjetju Magma poslovna darila vam nudijo širok nabor skodelic, prav tako pa vam jih tudi kakovostno potiskajo. Obiščite njihovo spletno stran in tako boste le še nekaj klikov stran od darila, s katerim boste letos preprosto navdušili!