Dolge vrste v Ljubljani, čakanje na pajkice tudi več kot uro

19. apr. 2024, ob 09.41
169
80 SEK

Ljubljana je bila priča “drugi epizodi navala na pajkice”, ko so se pred vrati trgovine na Gospodarskem razstavišču zbrale množice žensk, pripravljenih čakati tudi več kot eno uro. Vrsta, ki se je ovijala od vhoda v dvorano Jurček vse do Evropske hiše, je predstavljala raznoliko skupino, v kateri so prevladovale dekleta in mlajše ženske.

Pajkice so že nekaj časa izjemno priljubljen modni kos med Slovenkami, tokratni naval pa je sprožila t. i. pop-up trgovina blagovne znamke SWY, ki je svoja vrata odprla na Gospodarskem razstavišču in ponuja privlačne popuste do 20. aprila. Ponudba popustov je privabila množico nakupovalcev, ki so se že pred uradnim odprtjem postavili v vrsto.

Med čakajočimi, ki so s sabo prinesli prijateljice, mame ali partnerje, so bile tudi mamice z vozički. Po besedah obiskovalk je bil povprečen čas čakanja za vstop v trgovino dobro uro.

Na vprašanje, zakaj so pripravljene čakati tako dolgo, odgovori niso bili enotni. Dekleta so na poizvedovanja odgovarjala s smehom in opisovala vzdušje kot pozitivno.

“Na vstop v začasno trgovino sem pripravljena počakati, ker so dobri popusti, dobimo pa tudi darilca. Vzdušje je dobro,” je dejala ena izmed mlajših deklet.

Blagovno znamko SWY je ustanovila Petra Parovel, podjetnica, ki svoje izdelke promovira prek družbenih omrežij. S kar 103 tisoč sledilci na osebnem profilu na Instagramu zagotovo prispeva k priljubljenosti svoje blagovne znamke. Že lani, ko je pop-up trgovina začasno odprla vrata v ljubljanskem BTC-ju, je bilo zanimanje tako veliko, da so morali trgovino za uro zapreti.

Nevidni zobni aparat, rešitev za popoln nasmeh
V današnjem svetu je estetika nasmeha postala pomembnejša kot kdajkoli prej. Popoln nasmeh ne izboljša le samozavesti, temveč tudi splošno kakovost življenja. Če razmišljate o ortodontskem zdr

Fenomen navdušenja nad pajkicami pa ni omejen le na slovenska dekleta. Športne pajkice so postale pomemben kos oblačila v omari številnih žensk po vsem svetu. Svetovni trg pajkic ocenjujejo na okrog 30 milijard evrov in iz leta v leto narašča, pri čemer je ključen faktor tudi raznovrstna ponudba velikosti.

Vir: N1

169
80 SEK