Kaotično odzivanje operaterjev na izpad internetne povezave, svetovalec iz A1 spraševal, kako je z mednožjem klicatelja

19. jun. 2024, ob 13.41
Posodobljeno pred 22 dnevi
534
90 SEK

Prebivalci iz okolice Radeč so bili priča neverjetni birokratski zmedi in počasnemu odzivu s strani telekomunikacijskih operaterjev po tem, ko je neurje s točo 7. junija povzročilo izpad internetnih povezav. Potrgane žice in prevrnjeni drogovi so pustili občane brez internetne povezave, kljub večkratnim pritožbam pri operaterju A1 in odgovornih entitetah, kot so Telekom in GVO.

Naša bralka, ki je zahtevala anonimnost, je delila frustrirajočo izkušnjo z neustreznim in zmedenim odzivom operaterjev. Po njenih besedah so se na klice odzivali zmedeno in neustrezno, kot je bilo opisano z absurdnimi predlogi, vključno z nepotrebnim pošiljanjem novega modema, ki ni naslovil pravega problema – pretrgane žice.

“Potrebujemo internet za poslovanje, ne za risanke,” je poudarila bralka, ko je opisovala svojo nujnost za hitro rešitev. Vendar pa so klici na A1, Telekom in GVO samo podaljšali reševanje problema, ki se je vleklo skozi več dni nepotrebnega birokratskega zapleta in neprofesionalnih vprašanj, kot: “Kako je kaj vaše mednožje, vas kaj tišči, da ste tako razburjeni?”

Po enajstih delovnih dneh je bila rešitev še vedno v zraku, z vsakdanjimi končnimi obljubami popravila “jutri zgodaj zjutraj, ko še ni vroče.” Ta primer ne samo da razkriva pomanjkljivosti v odzivih operaterjev, ampak tudi izpostavlja širšo problematiko infrastrukturne neenakosti, saj ta del občine še vedno ni pokrit z optičnim omrežjem.

Majhne navade, ki vam bodo pomagale dvigniti energijo
Se tudi vam pogosto dogaja, da se čez dan počutite utrujeno, brez moči, volje in motivacije kljub temu, da ste spali zadostno število ur? Seveda je to lahko posledica nekvalitetnega spanca, stresa

Zamude in neustrezen odziv so očitno povzročili veliko nezadovoljstvo med naročniki, ki zdaj razmišljajo o lastnih rešitvah.

Naša bralka hkrati izpostavlja, da so še edini v območju občine Radeče, optične povezave še niso vzpostavljene in to navaja kot primer, kjer bi lahko imeli enakopravno tehnološko infrastrukturo.

Ta incident izpostavlja potrebo po bolj odzivnih storitvah in enakopravni infrastrukturi, ki bi omogočila vsem naročnikom dostop do sodobnih telekomunikacijskih rešitev. Birokratske zaplete je treba odpraviti, da se zagotovi, da občani ne ostanejo v digitalni temi, ko narava udari.

Vir: hranimo v uredništvu.


534
90 SEK