
Nike napoveduje 10-odstotni padec četrtletnih prihodkov zaradi naraščajoče konkurence
Nike, največje podjetje za športno opremo na svetu, je napovedalo presenetljiv 10-odstotni padec četrtletnih prihodkov, saj se sooča z naraščajočo konkurenco novih tekmecev, kot sta On in Hoka. Novica je povzročila več kot 12-odstotni padec delnic Nike v trgovanju po zaprtju borze, kar bi lahko pomenilo izgubo 15 milijard dolarjev tržne vrednosti, če bodo izgube vztrajale do petka.

Podjetje je investitorjem sporočilo, da se sooča z upadanjem povpraševanja na mednarodnih trgih, vključno s Kitajsko. Kljub temu pa Nike ostaja optimističen glede novih izdelkov in marketinške kampanje na prihajajočih olimpijskih igrah v Parizu, kar naj bi podjetju pomagalo ponovno pridobiti zagon pri potrošnikih. “Olimpijske igre v Parizu nam ponujajo vrhunski trenutek za komuniciranje naše vizije športa svetu,” je na konferenčnem klicu dejal izvršni direktor John Donahoe.
Podjetje je prav tako znižalo svojo napoved za poslovno leto 2025. Sporočili so, da se je neposredna prodaja potrošnikom zmanjšala za 8 %, saj so nekateri kupci posegli po bolj trendovskih znamkah začetnikov. “Obstaja občutek, da Nike ni dovolj inoviral, ni dovolj tržil, ni povedal dovolj zgodb okoli svojih izdelkov,” je za BBC povedal Neil Saunders, generalni direktor GlobalData Retail.
Strategija športnega velikana, da svoje izdelke prodaja preko lastnih trgovin in spletne strani namesto prek veleprodaj, kot je Foot Locker, je po poročanju Reutersa negativno vplivala na prodajo. “Nike se mora znova postaviti v ospredje in prepričati ljudi, da kupujejo njegove izdelke,” je dodal Saunders.

Nike je trenutno glavni sponzor dresov na nogometnem turnirju UEFA Euro 2024, kjer premaga blagovne znamke, kot sta Adidas in Puma. Sponzorirajo devet državnih reprezentanc, vključno z Anglijo, Francijo in Portugalsko.