Ste slišali, za koga po novem dela Herta Kosmina? Na družbenih omrežjih vre

21. maj. 2025, ob 15.04
Posodobljeno pred 29 dnevi
99447
240 SEK

Za koga Biostile izdeluje prehranska dopolnila? Zgodba o podjetju, ki vztraja doma – z razlogom

KOMEN – Ko danes s police pograbite prehransko dopolnilo, pogosto ne veste, ali ste kupili znanstveno podprt izdelek ali pa zgolj lep oglas. V poplavi lepih embalaž in visokoletečih obljub je Biostile – podjetje iz Komna, ki ga vodi Herta Kosmina – ena tistih redkih slovenskih firm, ki jih ne zanima samo dobiček. Pač pa ljudje. Taki z realnimi težavami – ne sponzorsko oblikovanimi nasmeški. Vsaj tako meni Ana Debevc Prašnikar, ki sodeluje s podjetjem Biostile in pri njih izdeluje produkte, ki so izdelani na podlagi njenega patenta.


»Zame ni delovalo nič več – potem sem šla tja«

Ana Debevc Prašnikar, ki jo na družbenih omrežjih poznamo kot Antiageanasan, je ena tistih, ki se skrbno prepriča, preden izbere.

»Ena od strokovnjakinj pri Biostile, ki razvijajo izdelke, ima sama hude težave po magnezijevem citratu. Zato točno ve, kako sestaviti formule, ki ne razdražijo prebavnega trakta,« je povedala.

To ni bil zgolj znanstvenik – bil je nekdo, ki je res razumel, kaj pomeni živeti s tem.

Tole je povedala kot odziv tistim, ki so imeli negativne komentarje glede njene izbire proizvajalca:


Izdelki, za katerimi stojijo strokovnjaki

Biostile je aktiven v več kot 30 evropskih državah, razvijajo pa prehranska dopolnila, kozmetiko in tudi izdelke za živali. A njihova rdeča nit ostaja jasna: ciljajo na ljudi, ki imajo dovolj praznih rešitev in iščejo konkretno pomoč. Za tiste:

Kako preprečiti in trajno odpraviti kapilarno vlago v vašem domu?
Se je tudi pri vas pojavila kapilarna vlaga? Ste opazili, da se na stenah vašega doma pojavljajo vlažni madeži, odstopanje ometa ali celo plesen? Se vam zdi, da so prostori vedno nekoliko hladne
  • ki imajo težave s prebavili,
  • ki slabo absorbirajo hranila,
  • ki so kronično utrujeni od hitrega tempa,
  • ki potrebujejo več kot le »lepo embalažo«.

»Zame osebno je bil ključen trenutek obisk podjetja, kjer mi je eden izmed njihovih dveh doktorjev znanosti razložil, kaj bi zame osebno lahko naredili. In to ni bila le prodaja, ampak iskreno zanimanje,« je dodala Debevc Prašnikar.

Ana Debevc Prašnikar. Vir: Instagram

Slovensko znanje. Brez bližnjic.

Biostile v Sloveniji zaposluje 125 ljudi – skupaj 320 po svetu. Kar pa morda ni očitno: vse bi lahko selili drugam, pravi Ana, ki je pri podjetju Biostile naročila izdelavo produktov.

»Mi bi zlahka šli na Poljsko, na Nizozemsko, pa ne gremo. Zakaj? Ker verjamemo v slovensko znanje, ker nočemo ‘izvažati’ denarja. In ker vemo, da imamo tukaj vse – ljudi, tehnologijo, srce,« pravi Ana.

Podjetje pod vodstvom Herte Kosmine posluje znotraj modela »bio stil«. Ne gre samo za ekološke sestavine, ampak tudi za to, kako se dela: etično, z znanjem, v Sloveniji.


Na družbenih omrežjih vre

Na družbenih omrežjih so se vrstili komentarji: nekateri odločitev Ane podpirajo, drugi ne. Nekaj komentarjev:

»Zakaj se obremenjuješ s takimi komentarji? Take komentarje lahko da nekdo, ki ne vidi dalj od svojega nosa = Neizobražen kljukec.«

»A je Herta spet podmazala?«

»Jaz vas pa podpiram, ker vidim rezultat ob jemanju magnezija.«

»Omg no! Kdaj bo folku jasno, da se naše tržno gospodarstvo drži za zadnje nitke takih podjetij, ki vztrajajo in borbajo, dejansko z državo, ki ne podpira svojega gospodarstva.«


»Naši izdelki niso zrasli na Facebooku«

Ana trdi, da je vsak izdelek plod resničnih analiz, testiranj in sodelovanja z ljudmi. Poudarja, da so rešitve razvite doma, ne na PowerPoint predstavitvah. In da ko nekdo reče, da bi bilo bolje, če bi pisalo »Made in USA« – se vprašajo: resno?

»A bi vam bilo res bolj prav, če bi pisalo, da je izdelek narejen v Ameriki? Bi ga raje kupili? Ker če je tako, gremo lahko jutri – a zavedajte se, da bo to pomenilo manj služb tukaj, manj znanja tukaj in manj denarja tukaj,« je izjavila Ana.


Zakaj jih torej nekateri še vedno mečejo v isti koš?

Po spletu krožijo očitki. Da gre za tipično marketinško zgodbo. Da je vse skupaj napihnjeno. V odgovor na to Ana pravi:

Očesni pregled + letna vinjeta za SAMO 25 € - izkoristite ponudbo, dokler velja!
Imate vsaj -1 ali +1 dioptrijo? Potem lahko zdaj izkoristite najboljšo ponudbo tega poletja – temeljit specialistični očesni pregled in gratis letna vinjeta za osebno vozilo – vse skupaj za sam

»Zato – preverite dejstva, preden delite neresnice, ki jih napiše kakšna zavistna Micka v tretjem komentarju pod objavo.«

Poudarja, da gre za podjetje, ki proizvaja tudi za druge slovenske znamke – tiste, ki so mnogim »všeč«, ne da bi vedeli, kdo stoji za njimi. Biostile pa kljub temu ostaja doma. V Komnu. V Sloveniji.

Herta Kosmina, lastnica podjetja Biostile. Vir: posnetek zaslona, YT.

In kar je povedala o premierju

Ena izmed bolj odmevnih izjav Ane Debevc je zadevala tudi politiko:

»Naš predsednik vlade je rekel, naj vsi slovenci prestavimo svoja podjetja v tujino in jih tam odpremo. Mi pa vztrajamo tukaj. In kljub vsemu plačujemo tukaj davke.«

Ta trditev odpira širšo debato o odnosu države do podjetij, ki ne bežijo čez mejo. Kljub vsemu – stroškom, birokraciji, konkurenci.


Vprašajte se, komu verjamete

Biostile ni popoln. Nobena znamka ni. A to podjetje ne beži čez mejo, ko postane težko. Ne molči, ko pridejo kritike. In ne sledi trendom zato, ker so popularni – temveč posluša. Ne v sejni sobi, ampak v laboratoriju, kjer štejejo dejstva.

In včasih je dovolj že to, da podpreš svoje. Ne zato, ker je popolno – ampak ker se trudi. Ker ostaja tukaj. Ker daje delo tukajšnjim ljudem. In ker Slovenija ni nekaj, kar kritiziramo ob kavi – ampak nekaj, kar lahko gradimo skupaj.

Tudi z odločitvijo, kaj izberemo. In koga poslušamo.


Vir: Instagram antiageanasan

Pripravil: N. Z.

99447
240 SEK