Shein in Temu: Bitka zaradi ponaredkov in subvencioniranja nizkih cen se nadaljuje

25. avg. 2024, ob 17.30
199
100 SEK

Spletna konkurenca med kitajskima podjetjema Shein in Temu se še vedno zaostruje, saj se podjetji spopadata s serijo tožb zaradi domnevnega ponarejanja dizajnov in nepoštenih poslovnih praks. Zadnja tožba Sheina, vložena ta teden na zvezno sodišče v Washingtonu, trdi, da je Temu spodbujal prodajalce k prodaji ponarejenih izdelkov in ukradenih dizajnov z uporabo subvencij, kar naj bi vplivalo na kakovost in pristnost izdelkov na trgih ZDA.

Temu, ki je del kitajskega podjetja PDD Holdings, je na obtožbe odgovoril z ostrim nasprotovanjem, trditev Sheina pa je označil za brez osnove. “Neverjetno je, da podjetje, ki se sooča z množico obtožb zaradi intelektualne lastnine, obtožuje druge,” je izjavil predstavnik Temuja. Temu je v preteklosti že obtoževal Shein, da je z nepoštenimi metodami preprečil proizvajalcem sodelovanje z njimi, s čimer je poskušal onemogočiti rast Temuja v ZDA.

Vzporedno s temi obtožbami se Shein sam spopada z tožbami blagovnih znamk in oblikovalcev, ki trdijo, da je Shein kradel njihove dizajne in prodajal ponaredke, ki so na las podobni originalnim izdelkom. V teh primerih je Shein pogosto obtožen, da zanemarja pravice intelektualne lastnine in se zateka k poceni rešitvam za hitro rast.

Spori med podjetjema niso novost; prejšnje tožbe vključujejo obtožbe Sheina, da je Temu ustvaril lažne profile na družbenih omrežjih, ki so potrošnike zavajali, da so menili, da obiskujejo Sheinovo spletno stran. Temu je tožbo umaknil oktobra, vendar je decembra znova vložil tožbo proti Sheinu, trdeč, da je podjetje izvajalo “mafijsko ustrahovanje” nad njihovimi dobavitelji.

Kapilarna vlaga - tudi poleti sovražnik vašega doma (in kako se je učinkovito znebiti)
Morda ste že opazili, da se na stenah vašega doma pojavljajo temni madeži, odpada omet ali se čuti neprijeten, vlažen vonj. Pogosto to pripisujemo slabi zračni cirkulaciji ali zastareli izolacij

Shein se je odzval s tožbo, v kateri trdi, da je Temu pridobil poslovne skrivnosti Sheina ter uporabljal lažne profile na platformi X (nekdanji Twitter) in plačane oglase na Googlu, da bi usmerjal potrošnike na svojo platformo.

Bitka med Sheinom in Temujem predstavlja le vrh ledene gore v svetu hitro rastoče mode in spletnega trgovanja. Tako Shein kot Temu se trudita ohraniti svojo konkurenčno prednost in hkrati zaščititi svojo poslovno integriteto. Kako se bodo ti spori razvijali v prihodnosti, bo odvisno od izidov teh pravnih postopkov ter vpliva na industrijo in potrošnike.

EK; Shein, Pexels

199
100 SEK