
Test zimskih pnevmatik 2019
Brez dvoma je celoletna zasnova t.i. M+S pnevmatik cenejša izbira. Vendar če želite vrhunsko celoletno zmogljivost, morate kljub temu, da tovrstne nudijo dober kompromis, zamenjati pnevmatike glede na letni čas.
Morda mislite, da ste s nakupom celoletnih pnevmatik mirni skozi celo leto, toda v nasprotju z njihovim imenom, se celoletne pnevmatike v zimskih razmerah izkažejo za daleč od odličnih. Poletne pnevmatike, v suhih in toplih razmerah delujejo bistveno bolje kot katera koli alternativa, test zimskih pnevmatik 2019, pa je pokazal, da ima zimski dizajn pnevmatike veliko prednost na mrazu in snegu. Zimske pnevmatike uporabljajo specializirane gumijaste spojine in plasti, ki so izdelane tako, da maksimirajo oprijem pri zelo nizkih temperaturah in na ledenih površinah.

Test zimskih pnevmatik 2019
Katere zimske pnevmatike so najboljše, ko temperature začnejo padati?
Če želite to izvedeti, smo za vas povzeli test zimskih pnevmatik, ki ga je objavil verodostojen finski izdelovalec pnevmatik – Nokian. Test zimskih pnevmatik 2019, so opravili na Finskem in v Nemčiji na najsodobnejšem terenu. Hrup v kabini in nekatera ostala testiranja so opravili v Nokianovi tovarni, v prvem programu za test zimskih pnevmatik 2019 pa so preostanek ocen opravili na avtomobilski industriji, Papenburg v Nemčiji.
Testna velikost pnevmatike je bila priljubljena 225/45 R17, 10 zimskim tekmecem so dodali celoletne in poletne pnevmatike, da bi videli, kako se primerjajo v različnih pogojih.
Test zimskih pnevmatik 2019
Na testu zimskih pnevmatik so bile testirane tri vrste novih pnevmatik – Goodyear UltraGrip Performance +, Nokian Snowproof in Michelin Alpin 6. Proizvajalci so izbrali oziroma za test zimskih pnevmatik 2019 ponudil njihove najboljše pnevmatike, ki so bile nato montirane na vozila in pripravljene za test zimskih pnevmatik 2019.

Goodyear in Nokian sta ponudila tako nove različice, da so izdelovalci posebej za test zimskih pnevmatik 2019 dobavili pnevmatike, saj jih še ni bilo moč kupiti.
Za razliko od zadnjega testa pnevmatik te velikosti, leta 2017, so letos nastopili tudi Falken, Vredestein in Toyo. Vendar pa pri Bridgestoneu prihaja nov dizajn in ni sodeloval.
Spodaj so navedene ocene:
- hitrosti in teže pnevmatik ter ocene za ekonomičnost porabe goriva (FE),
- oprijem na mokri podlagi (WF),
- hrup v decibelih (N) – čim nižja je številka, tem bolje.
Ocene si sledijo od A-G, kjer A pomeni najboljši in G najslabše. Vse zimske pnevmatike označene s H so bile testirane do 210 km / h ali V do 240 km / h.
Zimske pnevmatike
Continental WinterContact TS 860 – Ocene: 91 H (FE) E; (WG) B; (N) 72
Dunlop Winter Sport 5 – Ocene: 91 H (FE) C; (WG) B; (N) 70
Falken Eurowinter HS01 – Ocene: 94 V (FE) E; (WG) B; (N) 72
Goodyear UltraGrip Performance + – Ocene: 91 H (FE) E; (WG) B; (N) 72
Hankook i * cept RS2 – Ocene: 91 H (FE) E; (WG) B; (N) 72
Michelin Alpin 6 – Ocene: 94 H (FE) C; (WG) B; (N) 69
Nokian WR Snowproof – Ocene: 91 H (FE) C; (WG) B; (N) 69
Pirelli Winter Sottozero 3 – Ocene: 91 H (FE) C; (WG) B; (N) 72
Toyo Snowprox S954 – Ocene: 94 V (FE) E; (WG) B; (N) 71
Vredestein Wintrac Pro – Ocene: 94 V (FE) E; (WG) B; (N) 72
Poletne pnevmatike
Continental PremiumContact 6 – Ocene: 91 V (FE) C; (WG) A; (N) 71
Celoletne pnevmatike
Continental AllSeasonContact – Ocene: 94 V (FE) C; (WG) B; (N) 72

Test zimskih pnevmatik 2019
Test zimskih pnevmatik 2019 – AMZS
AMZS je letos temeljito preskusili 16 pnevmatik v dimenziji 185/65 R15 T namenjenih osebnim avtomobilom. Kot pri Nokian, tudi pri AMZS test zimskih pnevmatik 2019 ni podal nobenega odličja. Pri avtomobilskih pnevmatikah so le tri pnevmatike dobile oceno zelo priporočljivo.
Na preskusu, ki je potekal na preskusni stezi ADAC v nemškem Landsbergu, na Continentalovi nemški preskusni stezi Contidrom in na snegu ter ledu severne Finske, je AMZS za testni avto uporabljal Volkswagnovega pola.
Samo tri preizkušene pnevmatike so dobile skupno oceno zelo priporočljivo oziroma 4 zvezdice – med temi sta pričakovanja uresničili le Dunlopova in Pirellijeva pnevmatika (dunlop winter response 2 in pirelli cinturato winter): mednje se je vrinila pnevmatika kleber krisalp HP3 – Kleber je znamka v Michelinovem koncernu.

»Zmagovalka letošnjega testa, pnevmatika dunlop winter response 2, se je najbolje odrezala na mokrem, na snegu in pri porabi goriva, Kleberjeva pnevmatika je bila najboljša na suhem, Pirellijeva pa na mokri cesti,« navajajo na AMZS.
Continentalova pnevmatika TS860, ki velja za serijsko zmagovalko, je na tokratnem testu pokazala preveč slabosti na ledu, da bi lahko dobila višjo skupno oceno. Michelinovi in Goodyearovi pnevmatiki alpin A4 in ultragrip 9 sta začeli kazati svoja leta; naslednici michelin alpin A6 in goodyear ultragrip 9+ še nista bili na voljo, ko so izbirali in kupovali pnevmatike za test zimskih pnevmatik 2019.
V Sloveniji zelo priljubljena Savina zimska pnevmatika eskimo S3 je znova pokazala slabosti na suhi cesti in dobila oceno priporočljivo z omejitvami oziroma dve zvezdici.

Test zimskih pnevmatik 2019
Deset pnevmatik je dobilo skupno oceno priporočljivo, saj so jim morali znižati oceno zaradi pomanjkljivosti na specifičnih točkah.
»Michelinova in Goodyearova pnevmatika sta se slabo odrezali pri prečnem oprijemu na snegu, Continetalova in Hankookova na ledu, Falknova pnevmatika je pokazal slabosti na suhem, na snegu in na ledu, Vredesteinova pa na mokri in suhi cesti. Nokianova pnevmatika WR D4 je blestela na snegu, a bila preslaba na mokrem in pri obrabi. Gislavedova pnevmatika (znamka spada v Continentalov koncern) je bila slabša na suhem, mokrem in na snegu, pri Kumhovi pnevmatiki pa smo poleg teh slabosti ugotovili še preveliko obrabo. Pnevmatika viking win tech je imela največje pomanjkljivosti na mokri cesti,« še navajajo pri AMZS.
Celoletne pnevmatike (M+S) za zimo niso dovolj
Test zimskih pnevmatik 2019 je v obeh primerih pokazal, da M+S pnevmatike ne zagotavljajo ustreznih lastnosti pnevmatik za zimske vozne razmere – Prave zimske pnevmatike imajo vtisnjen simbol snežinke.
Kljub temu, da mnogi eksperti in poznavalci avtomobilistične industrije že vrsto let opozarjajo, da zgolj oznaka M+S ni dokaz, da gre res za zimsko pnevmatiko, v Sloveniji glede na predpise še vedno velja, da je oznaka M+S zadovoljiva pnevmatika tudi za zimske razmere.