Ste že videli Trumpove fotke na uradnem profilu Bele hiše? Ljudje ne morejo verjeti svojim očem

06. maj. 2025, ob 10.39
236
140 SEK

WASHINGTON – Uradni Instagram profil Bele hiše šokira javnost s Trumpovimi nenavadnimi fotografijami: Kdo pravzaprav vodi to komunikacijo?

Je Instagram Bele hiše postal digitalni cirkus? Objave, ki naj bi združevale sodobnost in dostopnost, so po mnenju mnogih zdrsnile v nekaj povsem drugega – v posmeha vredno parado Trumpovih potez.


Trump kot “influencer”?

Pa pojdimo kar takoj k bistvu. Na uradnem Instagram profilu @TheWhiteHouse so se pojavile fotografije Donalda Trumpa, ki ne bi bile nič nenavadnega – če bi jih objavil njegov osebni tim. A tole? Je uradna stran najvišje ameriške oblasti.

Na slikah je Trump v precej nenavadnih pozah ali pa z nenavadnimi zapisi poleg.


“To izgleda kot fanpage, ki ga vodi najstnik”

Reakcije? Ostre. Hitra iskrica in ognjemet komentarjev. Eden izmed uporabnikov je zapisal: „Ne morem verjeti, da je to uradni profil Bele hiše. To izgleda kot fanpage, ki ga vodi najstnik.“

Drugi doda: „Je to parodija ali je nekdo res mislil, da je to dobra ideja?“

In ja, po četverici tovrstnih objav v enem tednu je jasno, da ne gre za spodrsljaj. Gre za smer. Ali kot pravi profesorica komunikacije z Georgetowna, dr. Alicia Torres: „Ko presežemo prag dostojanstvene komunikacije in pademo v digitalni populizem, ne vodimo več naroda, temveč sledilce.“ (navaja CNN)


Kaj se dogaja v ozadju?

Do zdaj ni bilo uradne razlage. A navaja Politico, naj bi za objavami stala nova, mlajša ekipa za digitalno komuniciranje, ki si je za cilj zadala modernizacijo prisotnosti predsednika na spletu. Njihov pristop? Hitri vizualni udarci, emocionalni pozivi, čim manj besed, čim več “vibe-a”.

Kako preprečiti in trajno odpraviti kapilarno vlago v vašem domu?
Se je tudi pri vas pojavila kapilarna vlaga? Ste opazili, da se na stenah vašega doma pojavljajo vlažni madeži, odstopanje ometa ali celo plesen? Se vam zdi, da so prostori vedno nekoliko hladne

Težava? Gre za uradni profil ZDA.

“Moderna komunikacija” se sliši fino. A če rezultat spominja na TikTok kampanjo nekdanjega kandidata za razrednega predsednika, se mnogi upravičeno vprašajo – kam smo zašli?


Realnost postaja šov?

Še bolj zaskrbljujoče pa je, da to ni osamljen primer. V kolumni za The Atlantic novinar Peter Velasquez piše: „Ko uradni državni kanali začnejo komunicirati kot virali, ne smemo več govoriti o prilagajanju trendom – temveč o tem, kako trendi goltajo resnost institucij.“

Pa to ni prvič.


Simbolni zdrs ali nova normalnost?

Kritiki opozarjajo, da to ni le vprašanje okusa. Gre za simbolno razgradnjo teže funkcije. V času, ko svet pretresajo vojne, migracije, podnebne krize in notranje polarizacije, si ZDA ne morejo privoščiti, da bi njihov predsedniški urad postal parodija samega sebe.

„Nimam nič proti novim oblikam komunikacije. A dokler je predsednik ZDA predstavnik vseh nas, mora obstajati meja med kreativnim izražanjem in infantilizacijo institucije,“ pravi medijski analitik Scott Reitman za NBC News.


Kdo, za vraga, vodi ta profil?

Vprašanje, ki se zadnje dni ponavlja na Redditu, Twitterju in celo v oddaji Meet the Press. Nihče ne ve zagotovo. Nekateri ugibajo, da gre za testno fazo nove kampanje. Drugi, bolj cinični, pa menijo, da je to pač logična posledica kulture, kjer šteje predvsem to, da si viden – in to takoj.

Pa naj stane ugled, naj stane spoštovanje. Samo da bo završalo.

Do takrat pa že pregovorni komentar pod zadnjo objavo najbolje povzame duh trenutka:

„Kdo, za vraga, vodi ta profil?“


Pripravil: N. Z.

Vir: CNN, Politico, The Atlantic, NBC News, Instagram @TheWhiteHouse

236
140 SEK