Telemach objavil tole – Slovenija se zdaj smeji na ves glas!

26. maj. 2025, ob 21.42
582
190 SEK

SLOVENIJA SE SMEJE: Telemach z objavo o A1 nehote poskrbel za največji PR preobrat tedna

Igrali so na karto ironije, a se je zasukalo v drugo smer – Slovenci so planili v smeh, nekateri tudi v jok. Ljudje delijo zgodbo, kjer je konkurenca nehote dobila največjo pohvalo… prav od tekmeca.


LJUBLJANA, MAJ 2025 – Telemach. Ena objava. Ena tabla. Dva nasmeška – en iskren, drug precej grenak.

»Hvala, A1 Slovenija! 😊« so zapisali na svojem uradnem Facebook profilu, ob tem pa delili fotografijo panoja pred svojo poslovno stavbo, na katerem piše: »Čestitke! Vaše omrežje je kul.«

Telemach in A1 objava-reklama

Objava je bila, domnevno, duhovita. S subtilno ironijo, prst na čelu in kanček sarkazma. A spletni odziv? Povsem druga pesem. Kot bi kdo odprl ventil dolgoležečega nezadovoljstva – uporabniki so Telemach dobesedno zasuli. Z jezo. S hecom. Pa tudi z zelo konkretnimi kritikami.


»Pri A1 me vsaj ne kličejo vsak dan!«

Takšni stavki so se vrstili eden za drugim. Uporabniki so izpostavljali vse – od ponavljajočih se nadležnih klicev, do nerazumljivo visokih računov, zastarelih televizijskih programov in – kot je zapisal eden izmed njih – »najslabšega interneta v Sloveniji z najnižjo vrednostjo za denar.«

»Telemach imam – nič zadovoljna,« je kratko in brez olepšav zapisala ena izmed uporabnic. Ni bila edina.

Nekdo drug doda: »Še moj modem ima depresijo, odkar sem na Telemachu.«

In še: »36€/mesec za top shit paket mobilni/TV/optika na A1… Prej pa plačeval za najslabši internet v Sloveniji z najslabšo TV, 43 evrov… Sad 🤢«

Kako preprečiti in trajno odpraviti kapilarno vlago v vašem domu?
Se je tudi pri vas pojavila kapilarna vlaga? Ste opazili, da se na stenah vašega doma pojavljajo vlažni madeži, odstopanje ometa ali celo plesen? Se vam zdi, da so prostori vedno nekoliko hladne

A1 v komentarjih? Jasno – in nasmejano

Ko je kriza… priložnost. A1 Slovenija se je odzval taktično in šarmantno. Njihov uradni profil je komentiral z:

»Hvala, ker pomagate postavljati visoke standarde 💪.«

In za povrh še dodali:

»P.S. Upamo, da ne zamerite, če vam Gigakul internet včasih uide izpod nadzora 😉«

S tem so elegantno prestopili črto med tekmeci – z nasmeškom in brez napada. Kar je spletna skupnost pozdravila z odobravanjem.


Ko se šala obrne proti tistemu, ki jo izreče

Ni dvoma: Telemachova objava je postala viralna. A ne po načrtu.

V času, ko se – kot kaže – soočajo z odlivom strank in nezadovoljstvom, je objava, ki naj bi bila zabavna provokacija, postala prostor za javni servis frustracij.

Nekateri so si vzeli čas in podali tudi vsebinske predloge:

»Dejte malo uredit te programe sotonske, ne bit prekleti… dejte Lojzeta, Heleno, Brigito, Nino, ne to sranje od ARENA TV.«

Drug komentar pa spomni, da slovenske vasi ostajajo spregledane:

»Povejte mi kdaj pa to več te zabave pa vaseh Budinci, Dolenjci, Prosečka vas, Poznanovci, Vidonci…«


Digitalni uporabniki postajajo glasni

Zahvaljujoč družbenim omrežjem so današnji uporabniki glasnejši kot kadarkoli prej. Ko je ponudba zanič, storitev počasna, podpora pa gluha – ljudje ne molčijo več.

In ne, ni jih strah uporabiti pravih besed:

»Jaz sem bil pri njih od Tuš mobila… je*ali so mi ma*er preko vseh izterjav… moja krivda, ampak vseeno… Je*ite se, Telemach!«

Drugi dodajo: »Če ni foušije, je za vse dovolj! 😉😉👌«


Viralen, da. Pozitiven? Ne ravno.

Čeprav bi marsikdo rekel, da je vsaka objava, ki sproži tak odziv, uspešna – to preprosto ne drži. Marketing deluje le, če zbuja zaupanje. In kar je Telemach nehote storil, je bilo točno nasprotno – sprožili so val posmeha, ki se je prelevil v kolektivno razočaranje.


Marketinška šola, 1. poglavje: Ne bodi duhovit, če te uporabniki ne jemljejo več resno

Zanimivo je, da Telemach na večino komentarjev sploh ni odgovoril. Nobene razlage, nobene popravne izjave, niti poskusa dialoga. Tišina. Kar je še dodatno poglobilo razkorak med uporabnikom in blagovno znamko.

Pravzaprav – je bil billboard morda res postavljen s strani A1? Če je bil, potem gre za briljantno gerilsko kampanjo. Če ni bil – potem je šala (in odgovornost) izključno Telemachova.

Kapilarna vlaga - tudi poleti sovražnik vašega doma (in kako se je učinkovito znebiti)
Morda ste že opazili, da se na stenah vašega doma pojavljajo temni madeži, odpada omet ali se čuti neprijeten, vlažen vonj. Pogosto to pripisujemo slabi zračni cirkulaciji ali zastareli izolacij

Ne glede na ozadje – končni učinek je jasen: več koristi je odnesel A1.


Kam naprej, Telemach?

V resnici bi zdaj moral slediti resen razmislek. Ne samo o komunikaciji, temveč o storitvah, podpori, infrastrukturi in – predvsem – zaupanju. Ljudje povedo resnico, če jim le daš priložnost.

Ta objava je bila njihova priložnost. In so jo izkoristili.

Na koncu pa – povsem realno – ni ostalo veliko prostora za dvome. Včasih najbolj zgovoren ni oglas, ampak komentar pod njim.


Pripravil: N. Z.

Vir: FB

582
190 SEK